Klacht: vertraging vlucht Antalya 14 maart

op 28 maart 2013 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Geachte Heer/Mevrouw,
De vlucht naar Antalya vanf Schiphol airport naar Antalya zou ’s morgens 04.00 u vertrekken. De piloot keerde terug met het toestel, want er bleek iets niet in orde. Wij wachten eerst een uur in het vliegtuig, toen 20 minuten in de slurf, want we moesten er plots uit, maar mochten niet naar binnen vanwege de beveiligingsvoorschriften. Uiteindelijk mochten we in de gate wachten, per 10 man (op 200 man) mochten we naar het toilet en uiteindelijk mochten we gaan,maar wel binnen Schiphol blijven. De vlucht ging uiteindelijk opnieuw pas om 13.30u met een kwartier vertraging daarop en ’s avonds kwamen we aan op Antalya. Ik heb een dag minder kunnen besteden, had een auto gehuurd op de luchthaven en een zakelijke afspraak met een zakenrelatie. Ik heb foto’s van de vertraging en wil voor de ontstane schade een schadevergoeding. Omdat er niet genoeg schadeformulieren waren voor 200 man, zit ik zonder en meld daarom mijn schade via deze weg. Echter heb ik de vluchtcouponnen en foto’s bewaard om u aan te tonen dat ik op deze vlucht zat. Ik hoop van u te horen.
Op de terugvlucht heb ik gevraagd om voorzichtig met mijn koffer om te gaan. Er zat breekbaar materiaal in. Er is een rode sticker opgeplakt ‘dikkat bardak’. Hier is niets mee gedaan. De sticker was eraf, er zit een scheur in mijn koffer en zit onder de zwarte vegen. Ook hier kan ik desgewenst een foto van toesturen. (zie nu 1 mogelijkheid onder)Dit is overigens al mijn derde koffer. Ook de eerste 2 zijn tijdens de vluchten met corendon zo hardhandig vervoerd, dat de wielen eraf gebroeken zijn.

Ik zie hiervoor uiteraard graag de vergoeding tegemoet voor de ontstane schade, welke als reglement bij u gehandhaaft wordt.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Meaunique

7 jaren geleden - Hoelang moet ik wachten op een antwoord van u?

Reactie van de melder van de klacht Meaunique

7 jaren geleden - Beste klacht.nl, ik heb nog steeds niets mogen vernemen. Gaarne reactie of contact

Alle klachten die gemeld zijn door Meaunique