Klacht: Vertraging

op 27 september 2016 over Emirates in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dear Mr. / Mrs,

On the 25th of July this year I flew with Emirates to my final destination Colombo. The trip however didn’t go as planned.
Due to smoke in one of the kitchens the pilot descided to land on Bombay (the nearest airport at the time). Luckily nothing serious happened during the flight. After a few hours on Bombay airport we finally took of for Male and the final destination Colombo.
I arrived at one oçlock in the morning and had to find a hotel. It took me about an hour to find a descent hotel (Good wood plaza). There was a delay for several hours.

Can you please inform me about the possibilities concerning a refund?

Thank you.

Kind regards

Errol Biharie

Gewenste Oplossing:

Als er een passende financiële tegemoetkoming wordt uitgekeerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Emirates over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Errol Biharie

1 maand geleden - Geachte mijnheer/mevrouw, Kunt u mij a.u.b. aangeven wat de status is van de klacht die ik onlangs heb gemeld? Alvast bedankt voor uw moeite. Met vriendelijke groet, Errol Biharie

Alle klachten die gemeld zijn door Errol Biharie