Klacht: Verstopte afvoer wasmachine

Hai77 op 13 december 2021 over 24-7 loodgieter.nl in de categorie Loodgieters

Afgelopen vrijdag contact gezocht met dit bedrijf ivm een verstopte wasmachine. Er werd aangegeven dat er tussen 16u00 en 19u00 een monteur zou komen. De monteur was 19u15 ter plaatse. Na een korte observatie liet hij weten dat de totaalkosten rond de €400,- zouden zijn. Ik heb aangegeven dit een erg hoog bedrag te vinden en gevraagd wat hij onder ‘rond de €400,- verstond’. Hier kon de monteur geen duidelijk antwoord op geven. Ik heb duidelijk gemaakt dat dit niet ineens veel meer zou kunnen zijn aangezien hij dan een uurtarief moet rekenen. Op een gegeven moment gaf meneer aan dat het niet meer dan €500,- zou zijn, ik heb toen aangegeven dat dit teveel is. Hierop maakte hij er max €450,- van. Ik heb tevens gevraagd of we garantie zouden krijgen, dit was 6 maanden. Na nauwelijks een uur is de monteur weer vertrokken, volgens hem was het probleem verholpen. Uiteraard waren de kosten €450,- welke ik via een tikkie heb voldaan. De volgende dag bleek echter dat het probleem niet verholpen is, de afvoer is nog steeds verstopt. Ik heb eerste de centrale gebeld, zij gaven aan een terugbelverzoek door te geven aan de monteur. Aangezien deze geen contact zocht, heb ik hem op zijn 06-nummer gebeld. Hij gaf aan langs te komen als ik hem eerst een foto wilde appen. Na dit gedaan te hebben, bleef het opnieuw stil. Vandaag weer gebeld naar zowel de centrale als de monteur, de centrale heeft de verbinding verbroken nadat ik mijn klacht had verteld (en had gevraagd hoe ik kan reclameren). De monteur neemt zijn telefoon niet op en de appjes die ik stuur komen niet aan. Ik voel me enorm opgelicht!

Een terugbetaling van de helft van het bedrag. Dan heeft de monteur op een zeer makkelijke manier nog steeds €225,- voor een uur schone schijn verdiend.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24-7 loodgieter.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24-7 loodgieter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hai77