Klacht: Verschrikkelijk

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een waardeloos bedrijf. Constant krijg je op het laatste moment te horen dat je bestelling door een fout niet kan worden geleverd. Terwijl op de website waarop ik heb besteld is beloofd: vandaag besteld morgen in huis.
Twee hele dagen voor in huis gebleven, voor niets!!
En dan bel je de klantenservice, en dan word je na 30 minuten wachten (à 45cent per minuut) niet netjes geholpen en word je gewoon verteld dat je pech hebt en nog maar wat langer moet wachten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet meer tevreden over dit bedrijf.
Het zou wel op z'n plek zijn om de gemaakte kosten voor de klantenservice terug te krijgen. Het bellen hiermee was nota bene noodzakelijk door hun fouten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Klaas,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Dyna-un-logic