Klacht: Verschrikkelijk

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wat een waardeloos bedrijf. Constant krijg je op het laatste moment te horen dat je bestelling door een fout niet kan worden geleverd. Terwijl op de website waarop ik heb besteld is beloofd: vandaag besteld morgen in huis.
Twee hele dagen voor in huis gebleven, voor niets!!
En dan bel je de klantenservice, en dan word je na 30 minuten wachten (à 45cent per minuut) niet netjes geholpen en word je gewoon verteld dat je pech hebt en nog maar wat langer moet wachten.

Ik ben niet meer tevreden over dit bedrijf.
Het zou wel op z'n plek zijn om de gemaakte kosten voor de klantenservice terug te krijgen. Het bellen hiermee was nota bene noodzakelijk door hun fouten!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:13 geantwoord

Geachte mevrouw Klaas,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Dyna-un-logic