Klacht: Verschillende ruitenwissers gekregen…..

op 23 augustus 2016 over Carglass in de categorie Garagebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 juli een nieuwe voorruit laten plaatsen op mijn Toyota Verso zonder problemen.
Recht op twee Bosch ruitenwissers, maar helaas niet op voorraad.
Zou worden gebeld als deze te leveren zijn, maar niet gebeld, dus zelf maar bellen met een antwoordt dat deze al lang klaar lagen. Prima verpakt dus even op komen halen (40 km). Thuis uitgepakt zitten er twee verschillende in, een “Twin” (40 cm) en een “Aerotwin” (60 cm)
Dit verschil in lengte is logisch voor een Verso, maar verschil in uitvoering niet! Hierover meerdere malen gebeld en gemaild met de mededeling dat ik niet weer 40 km gaat rijden voor een paar ruitenwissers, want dan had ik ze beter in een winkel kunnen kopen.
Doordat ik meerdere malen niet begrepen ben, nogmaals een mailtje met plaatjes meegestuurd. In de hoop……!!!!

Gewenste Oplossing:

Vakbekwame medewerkers die de verschillen uit elkaar weten te houden.
En natuurlijk herstel van de vele blunders in beantwoording en levering van de goede ruitenwissers bij mij thuis......

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carglass over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Carglass in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carglass een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carglass

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Dreunen,

Heel vervelend dat u de verkeerde ruitenwissers geleverd heeft gekregen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van onze, gratis ruitenwisseractie. Vanzelfsprekend gaat wij er zorg voor dragen dat u zo spoedig mogelijk de juiste ruitenwissers bij u thuis gebracht krijgt.

Marianne
Customer Service Carglass Nederland

Heeft op 10 september 2016 om 21:26 geantwoord

Als je het centrale nummer belt krijg je verschillende vriendelijke dames aan de lijn die de klacht doorgeven naar filiaal Barendrecht, maar helaas vanaf 20-07-2016 bezig om te krijgen waar ik recht op heb. Vraag me dan ook af wie heeft bepaalt dat de klacht is opgelost?

Alle klachten die gemeld zijn door Dreunen