Klacht: Verschillende keren post bezorgd op 197 i.p.v. 179

op 18 mei 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 18 mei 2016 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Bakker,

Allereerst hartelijk dank voor uw melding. We streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen we deze gericht verbeteren. We nemen uw melding op met de desbetreffende bezorger. Dit om herhaling te voorkomen. Heeft u aanvullende opmerkingen? We ontvangen ze graag via e-mail (klantenservice@sandd.nl). Alvast vriendelijk bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees Bakker