Klacht: Verschillende defecten na onderhoudsbeurt

op 17 mei 2019 over Bonarius Verwarming in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het afronden van het jaarlijkse onderhoud door Bonarius hebben wij te maken gehad met verschillende falende onderdelen terwijl daarvoor alles prima werkte. Eerst diende er een printplaat vervangen te worden a 350 euro. Na het vervangen van de printplaat maakte de CV ketel geen verbinding meer met de draadloze thermostaat waarop Bonarius wederom met het advies kwam om de thermostaat te laten vervangen a 235 euro. Dit zou mijns inziens totaal onnodig moeten zijn.

Bonarius biedt geen enkele alternatieve oplossing en adviseert als enige mogelijkheid het vervangen van dure onderdelen die voorheen prima werkten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Bonarius zijn fouten erkent en deze kosteloos hersteld

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bonarius Verwarming

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bonarius Verwarming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reinierfranken