Klacht: Verrassingskado. Niet dus

op 22 september 2016 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Werd afgelopen week gebeld door Veronica magazine met een leuke aanbieding en omdat Veronica gaat samenwerken met Sanoma.
Ik heb gekozen voor de aanbieding van vtwonen voor mijn vrouw. Dit mocht zij natuurlijk niet weten en ik zou dan ook geen bevestiging per mail ontvangen.
Wat schets mijn verbazing, krijgt mijn vrouw persoonlijk een brief van Sanoma met de tekst: Welkom als nieuwe abonnee van vtwonen. Weg verrassing.
Tip: zorg dat een verrassing ook een verrassing blijft.

Mij nu tevreden maken zal erg moeilijk worden, want ik ga per direct het abonnee van vtwonen opzeggen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Veronica Magazine over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 23 september 2016 om 10:54 geantwoord

Heeft op 23 september 2016 om 12:37 geantwoord

Bedankt voor de snelle reactie. Ik geef alleen aan dat ik niet meer gebruik wil maken van het aanbod, omdat de verrassing voor mijn vrouw al weg is. Dat er nog wordt gemeld \"we hopen dat uw vrouw met plezier vt-wonen zal lezen\". Nee dus!

Alle klachten die gemeld zijn door Cvdham