Klacht: Verpulvering Vd binnen voering

op 11 juni 2018 over Eastpak in de categorie Producten

We hebben ruim 10 jaar geleden voor de zoon een mooie grote reis tas gekocht van eastpack. Hij was in t weekend weg geweest en was boos ómdat alles onder de kruimels zat Vd verpulvering Vd binnen kant Vd tas. En er had een vieze geur ingehangen . Alles moest gewassen geworden. We hebben de tas gekocht in een zaak in Panningen en die is failliet . We hebben helaas geen bonnetje meer. Ik ben bedlegerig geworden en alles is hier in huis anders geworden. We zijn zeer tevreden over eastpack . En hebben verder nooit klachten.. Zou u mij aub kunnen helpen zodat mijn zoon werven tas heeft die hij kan gebruiken. Bijvoorbaat dank. Truus Stemkens Plettenbergstraat 20 in 5993 EM Maasbree

Als er een oplossing komt vh probleem Vd begrote reis tas. Er zat toen levenslange garantie op. We willen de tas graag opsturen. Dan kunnen jullie de tas zelf bekijken.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eastpak

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eastpak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Truus Stemkens