Klacht: verpulveren van neusrand en achterrand van zool

op 08 juni 2016 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb deze schoenen al best lang maar nog maar heel weinig gedragen omdat ik deze alleen draag bij bijzondere gelegenheden.Ik draag altijd
ecco veterschoenen en deze zien er netter uit omdat het met klitteband is.Hier zitten shock point zolen onder. Deze zijn aan hiel en neus aan het vergaan; het is gewoon een plakzooitje. Je krijgt het ook bijna niet van je parket vloer af.Verder is de zool gewoon netjes en kun je ook zien dat ze maar heel weinig gedragen zijn.Mijn man en ik dragen altijd ecco omdat wij beide met rugklachten zitten en deze schoenen goed te dragen zijn met steunzolen .Ik wist dan ook niet wat ik zag bij deze schoenen vandaar dat ik het even meld.Zou hier graag informatie over willen ontvangen hoe dit kan.

Als ik weet hoe dit kan en wat ik ermee aan moet. Misschien een ander soort zool?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeanne van esch