Klacht: Verpulverde hak

op 29 december 2017 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb jaren schoenen en slippers van Ecco en nog nooit eerder klachten gehad. Maar een paar dagen geleden viel de hak van mijn linkerschoen eraf. Dit gebeurde terwijl ik ergens op visite was en het hele tapijt lag onder verpulverde smurrie. Ik heb deze schoenen 2 jaar maar heb ze niet veel gedragen omdat ik deze als nette uitgaan schoen gebruik.

Ik verwacht dat deze schoenen vergoed gaan worden, het kan toch niet zo zijn dat schoenen van deze prijs na ongeveer 10 keer gedragen te hebben uit elkaar vallen.
Nu heb ik geen bon van aankoop meer en de bankgegevens van 2015 toevallig vorige week vernietigt. In de Ecco winkel Ridderhof Ridderkerk kreeg ik van een zeer onvriendelijke verkoopster te horen dat het niet meer in behandeling kan worden genomen. Hier heb ik en mijn vrouw al zeker 10 paar schoenen gekocht.
Ik ben toen naar Nelson in Ridderkerk gegaan en terwijl ik hier de schoenen niet gekocht heb werd ik zeer vriendelijk geholpen en deze verkoopster vond mijn klacht terecht en verwees mij ook door naar deze klachten site.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Uyterlinde