Klacht: Verplaatsen

op 15 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

We zouden 3 weken naar Marina Beach gaan met onze caravan, via vakantieveilingen de kaartjes geboekt, netjes gebeld en gevraagd of we op dezelfde plaatsen konden blijven staan. er werd keurig gezegd dat dit bij het park te regelen was zonder probleem. (Dit is door meerdere mensen bevestigd die ook zo geboekt hadden) we hebben geluk dat we konden ruilen met vrienden maar ook daar werd moeilijk over gedaan, de parkbeheerder en later de eigenaar bleven voet bij stuk houden, met mijn slechte gezondheid (ik wachtte op operatie) alles moeten omzetten. Week later zelfde probleem. we konden wel tegen bijbetaling van 225 blijven staan op de plek, wat schets mijn grote verbazing een kennis zit nu op een ander park en mag gewoon daar blijven staan geen enkel probleem. We zijn na 2 weken weggegaan want voor mij nog een x opbouwen en afbreken was met mijn gezondheid en de plek waar we kwamen te staan geen oplossing. Zo verspeel je hoop mensen, het hele straatje gaf aan nooit meer bij Ooststappen te gaan boeken. Een verpeste vakantie die ook nog een hoop geld heeft gekost, bedankt Ooststappen.

Erkenning en niet voor leugenaar neergezet worden.

Reactie van de melder van de klacht pollewop74

5 maanden geleden - Ooststappen een grote circus. De directeur hebben ze al. Ooststappen nooit meer. Ze doen geen moeite voor je camping al vol met vluchtelingen .

Alle klachten die gemeld zijn door pollewop74