Klacht: verpakking

Misty2 op 04 april 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bank bezorgd op 31-03-2018 kosten 49.00 voor 5 min werk verpakking is onbruikbaar voor retourneren.

Gewenste Oplossing:

Ze moeten het zelf gratis weer verpakken en een goede afhaaltijd vermelden niet van 8.00 tot 22.00 uur afhalen dat is geen doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 april 2018 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schuts,

Bedankt voor uw bericht.

Het is ons niet geheel duidelijk wat uw klacht precies is, heeft u wat meer informatie voor ons Bij ons staat enkel een succesvol uitgevoerde afspraak.

Wat betreft het venster van leveringafhaal verwijzen we u naar de leverancier. Zij bepalen de tijdvensters.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Misty2

Heeft op 05 april 2018 om 23:57 geantwoord

De bezorgers met name( Omar) zei dat hun het bankstel niet mee terug namen en toen was het nog maar een klein stukje uit gepakt maar ik zag meteen dat het niet het goede artikel was. Toen had ik mijn andere bankstel nog wat pas later die dag zou worden opgehaald, dus had ik nog kunnen afzeggen als ze de bank weer hadden mee genomen maar omdat de bezorgers zeiden dat hun de bank niet mee terug konden nemen en ik zelf met home24 dit moest regelen heb ik mijn andere bankstel die dag weg gedaan omdat ik klein woon en geen plaats heb voor twee bankstellen. Ook is de verpakking zodanig beschadigt dat die bijna onbruikbaar is.Home24 zegt dat dynalogic het nieuwe bankstel meteen hadden kunnen meenemen als het mij niet beviel en dat ik niet nu weer een dag moet plannen zonder zitplaats zit en snel een nieuw bankstel moet zien te vinden wat onmogelijk is. Ik vind dit onaanvaardbaar!

Alle klachten die gemeld zijn door Misty2