Klacht: verpakken

op 09 augustus 2018 over Mikrogids in de categorie Magazines

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Mikrogids

4 maanden geleden - Beste heermevrouw Mols, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u een beschadigde gids ontving, wij geven u graag een uitleg. Uw gids hoort op donderdagen voor 18.00 uur bezorgd te worden op uw adres. Wanneer hij beschadigd is kunt u op vrijdagen vanaf 09.00 uur direct contact opnemen met ons klant contact centrum, via 035 - 672 68 80 (optie 4 in het keuzemenu). Wij sturen dan direct alsnog een gids naar u toe zodat u hem nog voor het weekend in huis heeft. Na een aantal klachten start Post NL een onderzoek om het structurele probleem op te lossen. Gidsen worden zo min mogelijk in plastic verpakt uit milieu-overwegingen. Vervolgens is het natuurlijk de bedoeling dat gidsen netjes worden afgeleverd. Uw gids wordt nu alsnog nagezonden zodat u hem voor morgenavond 16 augustus ontvangt. Wij wensen u nog veel plezier met uw gids! Als u nog vragen of opmerkingen voor ons heeft vernemen wij het graag. U kunt dan het beste telefonisch contact opnemen met het eerder benoemde telefoonnummer, of mailen naar klantcontactcentrum@mikrogids.nl. Met vriendelijke groet, Timo Klant Contact Centrum Mikro Gids

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 13 september 2018 om 09:40 geantwoord

Beste heermevrouw Mols,

Timo
Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door jmrc