Klacht: veroude en verkeerde vordering

op 27 maart 2013 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Op 18 maart 2013 kreeg ik een email van Intrum Justitia of ik maar even 3.378 euro wilde betalen over een zoogenaamde vordering van 2004. Het direct contact op genomen , om duidelijk te maken dat deze vordering niet van mij is. Het vreemde van het verhaal is mijn geboorte datum klopte en email adres . Eenmaal op hun site te hebben ingelogt met de door hun opgegeven codes kwam ik een totaal onbekend telefoonnummer tegen .De dame in kwestie vertelde mij een zogezegt bewijs toe te zenden ,deze ontvind ik 4 dagen later met daarin gelijk een betalings regeling van 10 euro p.m en het 1e termijn moet voor 30-03-2013 bij hun binnen zijn . Geheel des duivels heb ik gebelt , en gevraagd waar zij mee bezig zijn en duidelijk gemaakt dat deze vordering niet van mij is . Volgens de dame aan de telefoon die kennelijk niet op mijn telefoontje zat te wachten , kreeg ik een verzoek dan maar een bezwaarschrift te maken . Want tja je geboorte adres klopt toch en je email adres dus wat zeur ik dan ???? En wat me ten zeerste verbaasd is dat zij met een zogenaamde vordering komen uit 2004 terwijl we nu 9 jaar verder zijn. Beetje vreemd toch ???

Dat deze vordering van mijn naam wordt af gehaald

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 28 maart 2013 om 14:50 geantwoord

Op 28 maart 2013 per e-mail afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door destiny68