Klacht: Verniewde websiteplayer NPO start

op 25 mei 2020 over NPO in de categorie Omroepen

Sinds een week of twee moest er weer zo nodig iets vernieuwd worden aan de websiteplayer van NPO start. Uitermate ergerlijk! Er is niets aan verbeterd enkel verslechterd. De knop ‘kijk later’ is verdwenen. Die gebruikte ik vaak. Daarvoor in de plaats staat er een knop ‘favorieten’. Maar als ik daar op klik is er nergens een pagina te vinden met favorieten. En als je met de muis beweegt of het beeld stilzet wordt het scherm donkerder. Ook heel irritant en nergens voor nodig. Ik vind het ook zeer klantonvriendelijk dat er nergens gewag wordt gemaakt van deze ‘vernieuwing’ op de site van de NPO. Het wordt je gewoon door je strot geduwd. En dan heb je het maar te vreten.

Een mogelijkheid tot kiezen voor de oude layout en functionaliteiten enof het terugdraaien van deze verslechtende en irriterende 'vernieuwing'.

Maar ook dat de NPO een keer melding en uitleg geeft als er een vernieuwing plaatsvindt. En ook : WAAROM. Wat is de reden?

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NPO

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NPO nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rick1965