Klacht: Vernieuwde receptuur ammaretto cappuccino viea

op 24 februari 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kon geen dag zonder nescafe ammaretto. Zo lekker om relaxed mijn dag mee te beginnen. Maar nu… Nieuwe verpakkingen in de winkel met een vernieuwde nog betere smaak..
Ik vind het echt vies! En niet alleen ik.. Wat is er met mijn lekkere cappuccino ammaretto gebeurd. Overal gezocht naar de oude verpakking, maar e zijn echt niet meer te krijgen.. Kunt u ze alsjeblieft weer terug zetten in de schappen van ah?

Gewenste Oplossing:

Als de oude lekkere cappuccino ammaretto weer terug is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 27 februari 2017 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Simone,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij betreuren het om van u te vernemen dat u niet tevreden bent over de vernieuwde receptuur van onze NESCAFÉ Amaretto Latte. Er is micro roasted coffee (gemalen koffie) toegevoegd aan de instantkoffie om te zorgen voor een vollere koffiesmaak en betere geur.
Een verandering in de smaak van een product brengt voor ons altijd positieve en negatieve reacties teweeg. We vinden het uiteraard heel jammer om te vernemen dat u dit product nu niet meer lekker vindt.

Wij waarderen uw feedback en vinden het fijn dat u de moeite heeft genomen om ons van uw bevindingen op de hoogte te stellen.

We gaan uw opmerking registreren zodat onze NESCAFÉ productmanager hierover ook geïnformeerd is.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen heeft, kunt u ons altijd schrijven of bellen via telefoonnummer 020-5699 699.

Met vriendelijke groet,
NESTLÉ NEDERLAND
Tonny

Alle klachten die gemeld zijn door Simone1979