Klacht: verlenning van de overeenkomst

op 05 augustus 2017 over Onlinebedrijvenregister.nl in de categorie Online Gidsen

Mijn klant heeft 1,5 jaar geleden iemand van onlinebedrijvenregister.nl aan de telefoon gehad. Zij dacht dat het iemans was van KvK . omdat men zich niet goed heeft gemeld heeft mijn klant akkoord gegeven met het aanbod.

Echter binnen 2 weken heeft mijn klant laten weten dat zij niet doorging met haar bedrijf en was gestopt. Zij heeft geen contract en geen algemene voorwaarden ontvangen. ook is niet verwezen naar de algemene voorwaarden waar dan ook. Zij heeft de nota wel betaald.

Nu ontvangt zij een nota voor een nieuw jaar en deze weigerd zij te betalen. Dit bedrijf heeft niet voldaan aan de zorgwet en volgens mij is er geen rechtgeldige overeenkomst welke automatische verlenning rechtvaardigd.

Daarnaast melde het bedrijf telefonisch doodleuk dat mijn klant maar 150,00 euro moest betalen voor op de nota en dan zou het goed zijn.

Wanneer deze nota wordt gecrediteerd.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlinebedrijvenregister.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlinebedrijvenregister.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rooth60@live.nl