Klacht: verlengen zonder toesteming

op 21 september 2017 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

ik heb 1 keer bij voordelengids een creuccreuce gekocht ze zijden dat het voor 2 personen gratis is en toen ik het gelezen had de brief die ik er bij kreeg stond er dat 1 persoon gratis is en de 2de betalen en nu hadden we dat al betaald gelijk naar ze hebben ons nu zonder toestemming weer verlengt en nu kregen wij een rekening terwijl ik niet eens wist dat ze het verlengt hadden dus nu krijgen we een rekening voor niks en wr wilden het opzeggen en daarvoor moet je ook nog 12 euro betalen om het op te zeggen en ik heb door de weeks vandaag donderdag 21 september gebeld in Nederland om kwart over 4 niemand neemt op terwijl op de site staat dat je door de weeks kan bellen en nu bel ik belgie die kan ik wel bellen moet wel 10 minuten wachten dus heb opgehangen heb wel een imail gestuurd vandaag over dat ik het opgezegd heb ben er zeer on tevreden over!!!!!

als ze zeggen dat ik het niet hoef te betalen want heb verder niks besteld en als ze bij uitschrijven

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mikebeverwijker