Klacht: verkoop van woningen met missende informatie

op 08 juli 2021 over VBO Makelaar in de categorie Branche-organisaties

De woningen; Celsiusstraat 148/ 150 te Den Haag van Hans Goijer worden verkocht. Deze eigenaar is sinds kort opgenomen in een verpleeghuis. Zijn vrouw is overleden. De verkopende zijn geen aanverwanten. Op de vraag over de aanwezigheid van een gerechtelijk bevel krijg ik geen antwoord van de makelaar.
Tevens heb ik deze makelaar persoonlijk en per mail erop gewezen dat een aanbouwtje en een dakterras illegaal geplaatst zijn.
Deze makelaar verklaarde vandaag perssonlijk aan mij de mail te hebben ontvangen en er niets mee te doen. Tevens vertelde hij mij ,ondanks het door mij vertelde, bezig te zijn met verkopen van deze woningen online, en verder niet gestoord te willen worden.

Ik wil dat de opbrengst van de woning volledig ten bate moet komen van de echte eigenaar.
Tevens wil ik dat nieuwe eigenaren onbezorgd van hun nieuwe woning kunnen genietieten. Dus geen ruzie's en juridische problemen gaan krijgen over een illegaal dakterras bovenop hun dak binnen de twee meter van de erfgrensen links en rechts van de woning. Als direct aangrenzende beneden woningen wil je dat ook niet.
De splitsings documeneten zullen duidelijkheid kunnen geven.
Een makelaar, die willens en wetens, denkt aan persoonlijk gewin door de gegeven feiten voor zich uit te schuiven, moet op zijn vingers getikt worden. Daarbij kan hij ook nog eens aansprakelijk worden gemaakt in een later stadium

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar VBO Makelaar over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door rolfroderick