Klacht: Verkoop van niet beschikbare hotelkamers

op 25 mei 2021 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste,
Ik win op 22/05 een veiling op Hotelkamerveiling voor drie dagen Hotel Hampshire- Valkenburg. Ik betaal €189 en krijg mijn voucher. Na inlog en komende op de site van het bedoelde hotel kom ik tot de vaststelling dat er voor 25/05/2022 geen kamers meer voorhanden zijn voor Hotelkamerveiling. Na contact opgenomen te hebben met het hotel bevestigd men mij dat er geen kamers voorhanden zijn…misschien op latere datum maar geen zekerheid. Ik heb dus een veiling gewonnen voor €189 waar ik niets mee aankan. Nochtans als ik op de site van het hotel zelf kijk, zijn er de gewenste data steeds standaard kamers vrij. Begrijpe wie kan.

Ik zal tevreden, gelukkig zijn, indien ik die drie nachten kan doorbrengen waar ik voor betaald heb. Zij hebben kamers vrij op mijn gevraagde data. Deze data zijn steeds van maandag tot donderdag elke week van augustus.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rialweru