Klacht: Verkoop geweigerd

op 25 september 2016 over Shell in de categorie Tankstations

Vanmiddag parkeerde ik (29) mijn auto op het terrein van het tankstation aan de Abraham van Rijvkevorsel weg in Capelle. Ik zat samen met mijn dochter van 7 jaar in de auto en mijn moeder van 52. Ik stapte uit voor een waterijsje voor mijn dochtertje en een pakje sigaretten voor mijn vriend. Bij binnenkomst was de dame achter de kassa al zwaar geïrriteerd omdat de klanten voor mij teveel vragen stelden. Ik wachtte netjes mijn beurt af en vroeg beleeft een pakje Malboro Gold. Waarom de dame vroeg: id’tje bij je? Zonder überhaupt gedag te zeggen. Ik verontschuldigde mij dat ik deze niet bij mij had en gaf aan 29 te zijn. En zoals ze zag had ik mijn auto net geparkeerd. Zonder enig commentaar vroeg ze mij een euro voor het ijsje, schoof het pakje sigaretten buiten mijn bereik en ging onbeschoft verder met de volgende klant alsof ze net een 12 jarige op stiekem roken had betrapt. Vervolgens maakte ze mij belachelijk tegenover de gehele winkel. Ik ben weggelopen en mijn moeder is met legitimatiebewijs naar binnen gegaan om alsnog de sigaretten op te halen. Bij binnenkomst werd haar in volle winkel meteen medegedeeld dat ze niet hoefde te denken sigaretten mee te krijgen omdat ze die dan stiekem aan mij zou geven. Zeer onbeschoft en kleinerend. Vervolgens zijn wij omgereden naar het tankstation aan de andere kant. Werden keurig geholpen en hadden na een half uur toch een pakje sigaretten. Ik vind het schandalig om voor leugenaar te worden uitgemaakt en openbaarlijk zo te worden behandeld.

Als deze dame op haar kleinerende gedrag wordt aangesproken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shell

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eba29