Klacht: Verknipt

Busser64 op 10 april 2018 over Tientjes Kapper in de categorie Kappers

Ik kon lang naar de kapper ivm met ziekte komik daar
De eigenaresse is er …ik zeg ben lang niet geweest ivm ziekte en kou ja zegt ze tegen kou kun jeje kleden…ja maar als je al zo ziek bent wil je dat niet…daar begon het al mee…en m’n haar was verschrikkelijk gespleten omdat ik zolang niet was geweest ik moest iedere 2 maanden ik vertelde haar m’n lok heb ik zelf al geknipt maar ineens knipt ze dat af tot 20 cm en de rest van m’n haar is over m’n schouders…ik zeg wat doe je nou ..ja Je je het zelf scheef geknipt maar ze moest Er van af blijven …dus nu loop ik voorlopig echt voor …en vriendelijkheid ver te zoeken ..ja ik spendeer maar 10 euro heb! Voel me daar niet fijn bij ik ging om mezelf blij te maken ….!

Als ze had geluisterd en normaal had gedaan maar ik had het gevoel omdat ik maar 10 euro spendeer daarom behandeld werd al een niks!was kapper Jaqueline op de Bredalaan de eigenaresse knipte me!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tientjes Kapper

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tientjes Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door