Klacht: Verkleuring roze was

op 22 augustus 2016 over Ariel in de categorie Schoonmaakproducten

Na Ariel 3 in 1 pads Colour & Style te hebben gebruikt bij mijn gekleurde was op 40 graden zijn er een drietal kledingstukken (met name roze) behoorlijk verwassen. Een polo van mijn zoon is behoorlijk verkleurd, het lijkt wel blauw uitgeslagen, een andere polo van mijn man is met wat blauwachtige strepen uit de was gekomen en een korte roze broek is ook verwassen, niet echt blauw maar niet meer zo helder als dat hij was. Ik heb er geen donkere kleuren bij gehad en overige kledingstukken zijn er redelijk uitkomen. Met de vorige pads uit deze verpakking heb ik prima mijn was kunnen doen. Ik probeer foto’s mee te sturen om het voor jullie zichtbaar te krijgen.

Ik ben natuurlijk teleurgesteld in het feit dat ik deze kledingstukken niet meer aan kan laten trekken door mijn man en kinderen. Daarnaast had ik vertrouwen in dit product, welke ik trouwens na bevindingen in de vakantie, voor het eerst heb gebruikt. Dit is nu niet meer zo. Ben gelijk gestopt met het gebruik van het product om verdere schade te voorkomen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ariel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ariel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door akuiken