Klacht: verkleuring na 3 dagen

op 27 september 2017 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Mijn man draagt altijd Ecoo nu pas geleden een paar gekocht na 3 dagen dragen slaan ze op sommige plekken wit uit.

Terug naar de winkel in Hoogeveen waar ze gekocht zijn krijg je gewoon te horen u had ze moeten poetsen het zijn tenslotte leren schoenen jammer kunnen niks voor u doen In de desbetreffende winkel staan nog 3 dezelfde paar deze hebben hetzelfde euvel verkoopster weigerde zelfs ook maar erna te gaan kijken we hadden gewoon moet poetsen dat hoort bij leren schoenen Hebben er nog nooit last van gehad mijn man heeft altijd leren schoenen

Ben tevreden indien de schoen geruild worden voor een paar die niet verkeurd zijn en Verkoopster even op geattendeerd wordt en duidelijke instructies krijgt naar klanten met klachten naar behoren te functioneren en anders ontslag te nemen is namelijk NIET CAPABEL GENOEG om in zo een bedrijf te kunnen functioner

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jacq61