Klacht: Verkeersonveilge verandering Vestdijk voor fietsers

op 13 juli 2017 over Gemeente - Eindhoven in de categorie Gemeente

Sinds kort is de Vestdijk vanuit geldropseweg afgesloten voor auto stichting station.
Nu moet je als fietser3 x van het fietspad af op de weg fietsen en weer terug naar het fietspad!
Er zijn allemaal cirkels op de weg geplaatst voor de sier heb ik begrepen maar die maken de situatie alleen maar onduidelijker.
Ben gisteren bijna geschept door een taxi die mij als fietser niet had gezien maar waarschijnlijk ook niet had verwacht fietsend op het wegdek!
Bij de Vestdijk heb ik 2 vrachtwagens moeten inhalen die op ons weggedeelte staan te laden en lossen zodat je echt op het autowegdek moet.
Ik ben een vrouw van 50 die al jaren in Eindhoven woon en ook regelmatig fiets en ik vond dit een zeer onveilige situatie als fietser.
Hoe zit het met onze fietsers van 70 jaar of ouder ??
Mi moet hier snel goed naar gekeken worden

Verkeersveiligheid vergroten voor de fietser ook al is dit een tijdelijke situatie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Eindhoven

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Eindhoven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith Vd zande