Klacht: Verkeerregelaar met fluit op Kiss and Ride (zeer) onredelijk en onprofessioneel

op 25 april 2017 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

Door de drukte ontstond er file richting de slagboom. Daarom deed ik snel de koffer van mijn moeder – overigens slecht ter been en niet in het bezit van een invalidenkaart – net als velen anderen automobilisten aan de zijkant van de weg in de \’kofferbak\’. Niemand claxonneerde, iedereen heeft hiervoor respect behalve de verkeersregelaar die op hoge toon met een glimlach op z\’n mond op ze fluit blaast en vervolgens mijn kenteken noteert. Ik vind de houding van verkeersregelaars zéér onredelijk. Ze proberen slechts hun gram te halen door hard op het fluitje te blazen. Ze kunnen de slagbomen ook niet sneller laten werken.

In principe staan verkeerregelaars nutteloos werk te doen. Oplossing: zorgen dat er meer ruimte is voor Kiss and Ride en verkeersregelaars respect bijbrengen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door etap