Klacht: verkeerde voorlichting / misleiding / oplichting

op 12 oktober 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar mijn mening is de werkwijze van Goedkopehypotheek.nl misleiding /
oplichting en gaat het alleen om de €1500. zg .advies kosten.
Volgens voorlichting ( ongeveer 15 min.) want de hr.M.Kool had haast,maar je kunt rustig tekenen, het is vrijblijvend en je zit nergens
aan vast.
Totaal werd € 3000 voor gerekend aan kosten, uiteindelijk bij de notaris
€ 6685.Voor vragen kon je niet terecht want ik heb totaal met 7 verschillende personen mail/telefonisch contact gehad.
Juridisch loket Eindhoven/ING en de notaris adviseerden hypotheek niet af te sluiten en zij rekenden geen kosten. Alleen Goedkopehypotheek.nl. Heb klacht bij KIFID voorgelegd,
morgen 13 okt.2016 vind de zitting plaats in Den Haag.

Gewenste Oplossing:

Tevreden als Goedkopehypotheek geen kosten rekent net als ING en
de notaris hebben gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 12 oktober 2016 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte relatie,

Wij vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Vanzelfsprekend nemen wij uw klacht serieus. Wij gaan graag met u in gesprek om te komen tot een oplossing. Echter is klacht.nl niet het juiste kanaal om inhoudelijk op uw klacht in te gaan, omdat wij vanwege wetgeving geen privacy gevoelige gegevens met derden mogen delen. Wij verwijzen u daarom graag naar onze klachtenprocedure: http://www.Goedkopehypotheek.nl/klachten. Uiteraard ontvangt u na het indienen van uw klacht van ons persoonlijk een reactie. Als bedrijf zullen wij verder niet online op uw klacht reageren.

Met vriendelijke groet,
Team Goedkopehypotheek.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Paula001