Klacht: Verkeerde vloer geleverd en slechte service

op 23 juli 2017 over Roobol in de categorie Vloerbedekking

Op 20 jullie heeft Roobol een andere kleur PVC vloer geleverd en gestoffeerd. In de winkel kon men niets voor ons betekenen en we moesten maar wachten tot het hoofdkantoor met een oplossing komt.

Dezelfde dag nog contact opgenomen met Roobol Almere (B. Maaste), maar zij konden opdat moment niks meer voor ons doen, omdat het hoofdkantoor reeds gesloten was. Wij hebben direct een foto gemaild met de bestelde vloer en de gestoffeerde vloer. Hierop was het kleurverschil duidelijk te merken, echter was dit niet voldoende voor het filiaal. Ons werd verzocht om de volgende dag langs te komen met de kleur tegel. In de winkel (ochtend 21 juli) werd aangegeven dat zij contact zouden opnemen met het hoofdkantoor en wij zouden maar moeten wachtten. In de winkel hebben wij ook aangegeven dat onze verhuisplanning nu volledig op z’n kop stond, aangezien de vloer op 20 juli gestoffeerd is en wij op 22 juli gingen verhuizen. Daarnaast wordt de keuken op 26 juli geleverd en op 2 augustus gemonteerd. Ondanks dat de medewerkers van het filiaal er zelf niets aan kunnen doen, hebben zij ons geen sorry of excuses aangeboden voor het ongemak of ons het gevoel te geven dat Roobol er alles aan gaat doen om het probleem op te lossen. We krijgen het gevoel alsof het nu ons probleem is en wij maar met de situatie moeten dealen.

In de middag van 21 juli nog contact gehad met het filiaal of na te gaan of zij het hoofdkantoor al hadden gesproken, maar daar was nog geen update van, waarop wij aangaven of ze konden gaan bellen. Later werden wij teruggebeld en werd aangegeven dat we tot maandag 24 juli moeten wachten. Conclusie zaten wij in een weekend waarin wij moesten verhuizen met een verkeerde vloer en zijn wij door Roobol met een gevoel achter gelaten alsof het ons probleem is. Doordat wij geen duidelijkheid hebben omtrent de vloer zijn wij genoodzaakt om, met een baby van 14 maanden, elders te overnachten omdat we de spullen nog niet kunnen uitpakken.

Als de vloer volledig wordt hersteld zodat overeengekomen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roobol

Reactie van de melder van de klacht PengelBatista

3 weken geleden - Tot nu toe is de uitstekende service die op de website vermeldt staat ver te zoeken..

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roobol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PengelBatista