Klacht: Verkeerde tijd op vertrek ticket

op 05 juli 2016 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Geachte OAD-Reizen,

Afgelopen vrijdag (1 juli) hebben wij via Share a Perfect Day gebruikt gemaakt van uw bus service.

Het was heel fijn dat wij in Gorinchem opgehaald konden worden. Echter, er ging het een en ander mis. Op ons ticket stond dat de bus zou vertrekken om 10.45. Op de site stond 12.45. Vanwege dit verschil hebben twee mensen van ons gezelschap de OAD klantenservice gebeld. Bij de klantenservice werd verteld dat we echt de tijd op het ticket aan moesten houden: 10.45, zelfs toen een meisje vroeg: maar mijn vriendin in Gouda stapt veel later op, dat is toch gek dan?

Uiteraard geloofden wij de klantenservice en stonden wij er om 10.45. Na een half uur belden wij de klantenservice weer: de bus was er nog niet. Zij zouden navragen waar de bus was en terugbellen. Dit terugbellen gebeurde niet. We belden nog een keer. En na 20 minuten nog een keer. Deze derde keer opperden we zelf dat we dachten dat de tijd van 12.45 toch gewoon goed was en dat we vanmorgen dus verkeerd ingelicht waren, omdat we nu al een uur aan het wachten waren. Pas toen we dit zelf zeiden, beaamde de klantenservice dat dit wel eens het geval zou kunnen zijn: zelfdenkzaamheid en initiatief vanuit de klantenservice waren helaas ver te zoeken!

Om de tijd te doden zijn we zijn wat gaan drinken en stonden we er om 12.45 weer. Ons geduld was al flink op de proef gesteld, zeker omdat het een koude dag was en een winderig station, dus onze verontwaardiging groeide nog meer toen de bus 25 minuten te laat was. Maar, de buschauffeur was aardig en zeer vriendelijk en hij bood zijn excuses aan namens OAD. Dat waardeerden wij enorm en maakte alvast het een en ander goed.

Door de miscommunicatie waren we te laat voor een workshop om 13.00 uur en ook had ik de wachttijd veel beter kunnen besteden. Ik had nu werkzaamheden met tegenzin naar zondag verplaatst, maar achteraf had ik ze dus toch gewoon op vrijdagochtend kunnen doen.

Al met al, erg vervelend allemaal en geen lekker begin van deze “perfect day”. Ik snap natuurlijk dat zoiets kan gebeuren af en toe, maar de klantenservice heeft ons wel echt teleurgesteld! Ik kan dat helaas geen SERVICE noemen.

Ik ga ervan uit dat u ons op één of andere manier tegemoet komt!

Met hartelijke groet,

Anouk Ticheloven

Ik ben tevreden wanneer wij op één of andere manier een schadevergoeding krijgen.
Terugstorting van de ticketprijs? Telefoonkosten? Het drankje dat we zijn gaan drinken?
Echter, ik heb hier niet een vast idee van, ik vertrouw erop dat u zelf met een goede tegemoetkoming kunt komen om mijn geschonden vertrouwen in OAD te herstellen.

Maar met name raad ik u aan uw klantenservice te scholen in meedenken met klanten in plaats van standaard antwoord geven zonder na te denken. :)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnoukTicheloven