Klacht: Verkeerde therapeutische rugband ontvangen

op 04 augustus 2016 over Mascot Online.bv. in de categorie Deal-Sites

26 juli een therapeutische rugband besteld voor mannen. Werd snel geleverd alleen de versie voor vrouwen wat natuurlijk voor geen mogelijkheid past. Kan gebeuren dus even mailen. Duurt wel even voordat ze reageren maar het kan druk zijn, begrijp ik best.
Mijn vraag was of ze aub de mannen versie wilden sturen omdat ik helaas de verkeerde ontvangen heb.

Het antwoord:
Geachte heer,

We hebben maar 1 model. Het etiket geeft aan dat het geschikt is voor dames. Echter, is het een unisex model.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Angelique van Dijk
Klantenservice Mascot Online
www.mascot-online.nl

Dit is natuurlijk niet zo want hij is echt veel te klein terwijl ik een normaal postuur heb. In het etiket staat ook niet dat het geschikt is voor vrouwen maar gewoon ‘woman’ met de maat erbij. Dat betekent dat hij voor ‘vrouwen’ bedoeld is en niet unisex zoals mevr v Dijk beweert. Als dat zo was had de producent dat er wel in gezet.
Je hebt gewoon een mannen en vrouwen variant, heel simpel.

Weer terug gemaild en na twee dagen wachten daarop de mail dat ik alles retour mag sturen. Na ontvangst wordt alleen het ‘aankoopbedrag’ retour gestort. Dit betekent dus dat ik twee keer de verzendkosten mag betalen. Dit waarschijnlijk onder de noemer dat ik niet tevreden ben ipv dat het product verkeerd geleverd is want dan moeten zij voor de kosten opdraaien.
Onmoedigingsbeleid dus. Bellen raad ik trouwens af want dat is 90 cent per minuut en je komt altijd in de wacht te staan voor een aantal minuten.
Komt niet echt klantvriendelijk over zo.

Ik ben tevreden als ik netjes mijn geld retour krijg incl de verzendkosten en ze zelf de volgende verzendkosten voor rekening nemen. Ze mogen het pakket bij mij op komen halen door bij postnl een haalopdracht aan te maken.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mascot Online.bv.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mascot Online.bv. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht@2016