Klacht: verkeerde stoelen

op 21 juni 2016 over Paylogic in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wat een rot bedrijf. had maanden geleden kaartjes besteld voor gabbers. toegewezen stoelen stoelen niet naast elkaar terwijl ik wel zo geboekt had. bel ik op om te vragen hoe dit zit… wordt ik beschuldigd dat ik niet kan lezen of blind ben.wordt geen alternatief aangeboden…. hoe zo klant vriendelijk…..

Gewenste Oplossing:

excuses aanbieden en een alternatief wel naast elkaar dag datum of tijd maakt niet uit

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paylogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paylogic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tamapp