Klacht: Verkeerde spullen

Seda28 op 21 augustus 2020 over Konfor Home in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij een klacht, want de bestelde glazen salon en eettafel zijn verkeerd geleverd, wij hadden een rookglazen tafel besteld, en hiervoor ook nog eens extra betaald! Krijgen we te horen dat dit niet meer geleverd kan worden, nadat wij zelf natuurlijk opgebeld hadden. Zelf geven ze dit niet eens door! En we kregen ook nog eens te horen dat dit extra betaalde bedrag niet terug krijgen omdat ze dan extra langs moeten komen voor een ander glas te bezorgen. Dus de klant word hiervoor ook gestraft. Bij het kopen van een bank was ons verteld dat we sierkussens zouden krijgen, dit hebben we ook niet gekregen. je krijgt beschadigde spullen binnen! Eetstoelen met beschadigde poten en haten in het stof.

Gewenste Oplossing:

Geld terug voor het extra betaalde glas. En zsm de rest van de spullen leveren!!! We zijn al 4 maanden verder, en elke keer dat ze terug moeten bellen horen we niks. Je moet er steeds zelf achter aan gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Konfor Home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Konfor Home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Konfor Home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Konfor Home

Heeft op 03 maart 2021 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevrouw Bal,

Wat vervelend om te lezen dat u ervaring bij Konforhome zo slecht is verlopen.

Indien u nog steeds met klachten zit, kunt u deze altijd indienen per e-mail naar [email protected] Wij gaan dan proberen het met u op te lossen.

Indien u nog andere vragen heeft kunt u het klantenservice nummer bellen.

Met vriendelijke groet,

Team Konfor Home

Alle klachten die gemeld zijn door Seda28