Klacht: verkeerde sigaretten in Stuyvesant Rood

op 21 december 2017 over Peter Stuyvesant in de categorie Tabaksbedrijf

Ben hier al een paar dagen mee bezig. Sinds vorige week zijn er (volgens mij) verkeerde sigaretten in de omloop in de Stuyvesant rood pakken. Ik ben 3 zaken afgegaan (2 x AH en 1 x AKO), voordat ik bij Kruidvat wel de juiste sigaretten had. De AKO waar ik altijd mijn sigaretten koopt, heeft gebeld met de distributeur. Die beweren dat ze de filter hebben aangepast voor een betere smaakbeleving. Ik geloof daar niks van! Het is ten eerste niet aangekondigd en ten tweede verkopen sommige zaken wel de juiste pakken. Zowel van de AH’s als van AKO kreeg ik mijn geld terug. Maar heb net bij andere zaak gekocht en die weigerde mijn geld terug te geven. Dus nu zit ik met een pak sigaretten van € 7,70 die ontzettend vies smaken en die ik dus niet ga roken. Ik rook dit merk al 30 jaar en deze sigaretten smaken echt anders!

1) Duidelijkheid! Zijn de filters inderdaad aangepast? Of is er in de fabriek gewoon een fout gemaakt? (en durven ze dat niet toe te geven)
2) Als de filter is aangepast, waarom is dit dan niet aangekondigd bij de verkooppunten? Die weten nl. van niks.
3) Mijn geld terug voor het pakje dat ik niet mocht ruilen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peter Stuyvesant

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peter Stuyvesant nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht daynisay

8 maanden geleden - Het verhaal dat ze de filter hebben aangepast voor een betere smaakbeleving, is dus echt onzin! Ben nu een paar dagen in Duitsland. Hier wel de normale, originele sigaretten in Stuyvesant rood.

Alle klachten die gemeld zijn door daynisay