Klacht: verkeerde sigaretten in pakjes rode stuyvesant

op 17 december 2017 over Peter Stuyvesant in de categorie Tabaksbedrijf

Ik heb anderhalve week geleden een pakje stuyvesant gekocht ( dit merk rook ik al 40 jaar ) tot mijn verbazing zaten hier de blauwe sigaretten in. Kreeg van deze sigaretten erg veel last van mijn keel. Ik heb gisteren bij de jumbo een pakje gekocht en hier hetzelfde verhaal. Daarna door naar avia tankstation gegaan en daar was ook hetzelfde verhaal. Toen bij de esso geweest vandaag en ook hier de blauwe sigaretten in de rode verpakking! Ik heb dus 4 pakjes stuyvesant rood gekocht, met de blauwe sigaretten.

Ik zou heel blij zijn met 4 nieuwe pakjes stuyvesant rood en graag de juiste sigaretten erin :-)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peter Stuyvesant

Reactie van de melder van de klacht lina doulakakis

7 maanden geleden - Ik heb net een mail gekregen van klacht.nl.... peter Stuyvesant neemt deze klacht niet in behandeling. Heel erg jammer dat dit niet gebeurd, aangezien er meerdere klachten zijn over verkeerde sigaretten ( light versie ) in de pakjes Stuyvesant rood. :-(

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peter Stuyvesant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lina doulakakis