Klacht: Verkeerde prijs

op 08 juni 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Mijn zoon van 7 heeft voor zijn verjaardag waardebonnen gevraagd voor de Bart Smit. Daar had hij een mooie walkietalkie gezien voor 26.99.
Met 2 waardebonnen en 10 euro is hij met dit bedrag naar de Bart Smit gegaan.

Bij de kassa bleek het product 13 euro duurder te zijn! Op het kaartje stond duidelijk 26.99 en nergens in de buurt hing iets met de prijs van 39.99.

Ik leer mijn zoon om iets te kopen als je ervoor gespaard hebt. Om iets uit te kiezen binnen je budget.

En nu???
Voor zijn verjaardag kijken wat hij wil….daar gericht bonnen voor vragen….geld bijleggen en dan bij de kassa ontdekken dat het 13 euro meer is!

Ik begrijp het als er fouten worden gemaakt, maar tegemoetkoming vind ik dan wel zo netjes.

Ik heb als moeder 13 euro bijbetaald omdat je aan een 7 jarige (autistische!) jongen moeilijk kan uitleggen dat hij het alsnog niet kan betalen.

Graag had ik meer begrip en tegemoetkoming gehad. De manier waarop was niet prettig.

Tegemoetkoming van het bedrag. Uitleg aan het kind was ook wenselijk geweest. Mensen maken fouten, kun je ze best vertellen. Maar dat je dat ook samen moet oplossen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bart Smit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bart Smit

Heeft op 22 juni 2016 om 07:51 geantwoord

Beste mevrouw Smedes,
Dank u voor uw bericht op Klacht.nl.
Wij vinden het jammer dat de prijs van de walkie talkie niet duidelijk was.
Het heeft onze voorkeur verschillende types van één merk apart te presenteren in het vak. Door ruimtegebrek kan dit echter niet altijd, wij beseffen dat dit voor u verwarrend kan zijn.
Om eventuele teleurstelling aan de kassa te voorkomen staat op het schaplabel het artikelnummer, omschrijving en prijs van het betreffende artikel. Wanneer dit niet overeenkomt met het artikel dat in het schap bij dit label staat is het niet mogelijk om een ander artikel dan vermeld staat op het schaplabel te leveren tegen die vermelde prijs.
Bart Smit heeft klantvriendelijkheid uiteraard hoog in het vaandel staan en aan de hand van een opleidingstraject worden onze medewerkers getraind in o.a. klantvriendelijkheid.
Naar aanleiding van de teleurstellende situatie met de beprijzing en klantvriendelijkheid zullen wij eraan werken om dit te verbeteren.
Met vriendelijke groeten, Bart Smit Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door @nnelie