Klacht: Verkeerde onderdelen

op 16 februari 2018 over Sanisale.nl in de categorie Badkamer bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afgelopen voorjaar een complete nieuwe badkamer aangekocht bij Sanisale Spijkenisse. In totaal meer dan 5000 euro besteed. De verkoper heeft juist besteld, maar het reservoir van het toilet is verkeerd geleverd. Deze is te laag waardoor de knop voor het doortrekken veel te laag staat en dit niet mogelijk is op het moment dat de wcbril omhoog staat. Heel irritant is dit.

Vervolgens kwamen wij weer bij Sanisale in Spijkenisse voor ons andere toilet en gaven dit bij de verkoper aan. hier werd maar een beetje om gelachen, geen begrip getoond of ook dan maar iets van de schuld opgenomen.

Gewenste Oplossing:

Een excuses van Sanisale in de zin van een vergoeding of eventuele waardebon zou ik zeer op prijs stellen. zeker als er voor meer dan 5000 euro is aangeschaft en niet de juiste onderdelen zijn geleverd en gemonteerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanisale.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door vincentlieuwon@gmail.com