Klacht: Verkeerde Levering

op 08 juli 2017 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Vandaag mijn pakket open gemaakt, had een pinjata voor de verjaardag van mijn zoontje bestelt, maar er zat een slaapzak in!! Gelijk gebeld en de pinjata zal nagezonden worden. Nu moest ik het pakket terugsturen, ik heb zelf geen printer, dus moet ik daar voor iemand anders vragen, en daarna mijn pakket weer weg gaan brengen naar een postkantoor. Ik heb zelf ook verzendkosten moeten betalen, want het was onder de 20 euro!! Wat krijg ik voor oplossing voor al de moeite die ik moet doen voor jullie fout? vrg wendy

Benieuwd naar een passende oplossing,want liet me eigelijk maar snel afgescheept worden in het telefoongesprek.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 10 juli 2017 om 08:56 geantwoord

Beste Wendy van wijk,

Wat vervelend om te horen dat u een verkeerd artikel had ontvangen. Wij zien inderdaad de retourmelding in ons systeem staan. De verzendgegevens van het nieuwe exemplaar volgen nog per e-mail.

Verder is het niet nodig om iets uit te printen voor de retourzending. U heeft van ons een antwoordnummer en een retournummer gekregen en deze kunt u gewoon op de doos schrijven. Met het antwoordnummer is de retourzending ook geheel kosteloos. Dit staat los van het feit dat u een bestelling heeft gedaan onder de 20,- euro. Wij zien de retourzending dan ook graag tegemoet komen.

Onze excuses voor het ongemak.

fonQ

Heeft op 10 juli 2017 om 16:49 geantwoord

Om te beginnen zou de pinjata vandaag dan komen, NIET DUS!! En ik vraag zelf een vegoeding of betere oplossing voor mijn verzend moeite, ik verzend zelf namelijk ook niet gratis. Ga al die moeite niet voor niks doen, door een fout van jullie!!!

Bericht van Fonq

1 maand geleden - Beste Wendy van Wijk, Inmiddels zien wij dat uw bestelling gisteren 11 juli is geleverd. Helaas kunnen wij u geen andere oplossing bieden dan de direct omruiling die wij hebben gedaan. Nogmaals onze excuses voor al dit ongemak. Met vriendelijke groet, Het team van fonQ.

Reactie van de melder van de klacht V wijk

1 maand geleden - Maar word het verkeerd geleverde pakketje nu ook opgehaald? Ik ben niet in de gelegenheid om het naar het postkantoor te brengen? vrg

Alle klachten die gemeld zijn door V wijk