Klacht: verkeerde krant ontvangen

[email protected] op 31 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 31 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Berkulo, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u vandaag de verkeerde krant heeft ontvangen, onze excuses voor het ongemak. Wij gaan direct contact opnemen met de bezorgdienst om dit te bespreken en ervoor te zorgen dat morgen...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 31 mei 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

wij hebben De Volkskrant ontvangen in plaats van De Telegraaf

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden over de krant maar de bezorging laat te
wensen over de laatste week.

Wij hebben dit al bij een eerder abonnement gehad en daarvoor later
het abonnement opgezegd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 mei 2018 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Berkulo,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u vandaag de verkeerde krant heeft ontvangen, onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan direct contact opnemen met de bezorgdienst om dit te bespreken en ervoor te zorgen dat morgen de Telegraaf weer bij in de brievenbus zit.

Wij vertrouwen erop u hierbij naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf webcare team BR

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM