Klacht: Verkeerde krant ontvangen

op 04 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Al 2 dagen het Haarlems Dagblad ontvangen in plaats van de Telegraaf.
Op de klachtensite van de Telegraaf vindt hij geen abonnement bij ons adres, terwijl wij al meer dan 40 jaar abonnee zijn. Graag z.s.m. opheldering hierover en alsnog nabezorging van de juiste krant!

Als de klacht zo snel mogelijk opgelost wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 juli 2017 om 10:23 geantwoord

Geachte mijnheer, mevrouw Evers
Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u sinds twee dagen het Haarlems Dagblad ontvangt in plaats van De Telegraaf. Verder geeft u aan dat u na inloggen niet herkend wordt als abonnee van De Telegraaf.
Begrijpelijk dat dit voor u vervelend is. Als abonnee mag u onze krant dagelijks op tijd in uw bus verwachten.
Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en wij zullen er alles aan doen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen. Helaas is het sinds enige jaren niet meer mogelijk om uw krant nog na te laten bezorgen. In plaats hiervan verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement met twee dagen. U betaalt deze dagen dus niet.
Bij controle bleek uw account aan een onjuist klantnummer gekoppeld waardoor u niet werd herkend als abonnee van onze krant.Wij hebben dit inmiddels hersteld. Als u opnieuw ingelogd heeft zult u weer herkend worden als abonnee van De Telegraaf.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.Met vriendelijke groeten, AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Leoevers