Klacht: verkeerde krant bezorgd

op 04 augustus 2016 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen woensdag 27 juli en zaterdag 30 juli kreeg ik geen Parool in de bus. Pogingen om dit online te melden, mislukten. Per telefoon werkt het ook niet: ik meld zo duidelijk als ik maar kan dat het om zaterdag 30 juli gaat, maar dan herhaalt de automatische mevrouw steeds weer: donderdag 30 juni.
Ik verheug me altijd vooral op de weekendkrant, dus was teleurgesteld deze niet te ontvangen. Online krantlezen vind ik geen optie, ik zit de hele dag al achter een pc, ik wil met een papieren krant in het park gaan zitten lezen en niet thuis achter mijn pc.

Gewenste Oplossing:

Het liefst zou ik de kranten alsnog geleverd willen hebben. Maar in elk geval wil ik hem gewoon elke avond in de bus hebben, zoals afgesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Het Parool

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Parool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I. van Velse