Klacht: verkeerde krant

op 16 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 juni 2017 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Bommel,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u vandaag de verkeerde krant in de brievenbus heeft gekregen. Uw klacht is verwerkt en er is contact opgenomen met de bezorger. Wij gaan ervan uit dat u morgen de Telegraaf weer in de brievenbus krijgt. Uiteraard word de gemiste krant vergoed door uw abonnement met 1 dag te verlengen.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,

BR~Webcare Team

Heeft op 17 juni 2017 om 08:04 geantwoord

Is nog steeds niet opgelost , al vier dagen bezig om de goede krant te krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door bommel76