Klacht: Verkeerde informatie verstrekt bij de verkoop van mijn auto

op 13 september 2017 over ikwilvanmijnautoaf.nl in de categorie Autodealers

Ik heb mijn auto 39rsg6 via Iwvmaa verkocht. Toen ik mijn auto op de site zetten werd ik gebeld om alle zaken door te lopen. Al vrij snel kreeg ik een bod van 10.000,- hier heb ik ja tegen gezegd. Ik heb toen uitdrukkelijk aan de telefoon gevraagd of de handelaar als hij de auto komt ophalen over de prijs kan onderhandelen. Het antwoord was hierop nee. ik had namelijk geen zin in onderhandelen voor mijn auto (anders had ik mijn auto wel op marktplaats gezet). De medewerker was ook er vriendelijk en behulpzaam. Toen de handelaar de auto kwam halen begon hij eerst met er zitten wel veel krassen op zeg. Ik gaf aan dat er gebruik sporen op zitten en dat deze ook op de foto te zien waren. Toen begon hij met dat er een tik in de motor zit. De auto had net een maand geleden een grote beurt en een APK-keuring gekregen en toen was er nog niks aan de hand. De handelaar gaf toen aan ik neem de auto voor 8000 euro van u over. Dit is een verschil van 2000 euro. Voor mij is dit heel veel geld. Ik gaf toen aan dat ik de auto niet voor die prijs zou verkopen. Toen gaf de handelaar aan dat ik dan een boete van 1500 euro van iwvmaa zou krijgen omdat ik niet meewerkte aan het verkopen van de auto. Uiteindelijk ben ik onder druk met hem gaan onderhandelen en is de auto voor 9300 verkocht. Toen ik naar iwvmaa belde werd ik heel onvriendelijk te woord gestaan. De medewerkster zei het niet maar ik kreeg heel erg het gevoel dat ik als last gezien werd en niet als klant. Ze gaf me aan dat ik de auto niet hoefde te verkopen maar dat ze dan later zouden kijken naar de kosten van iwvmaa. Hierdoor heb ik onderdruk en door verkeerde informatie van iwvmaa de auto moeten verkopen voor 700 euro minder dan dat ik eerst van plan was.

Iwvmaa heeft mij verkeerd geinformeerd en ingelicht. Hierdoor heb ik een schade geleden van 700 euro. Ik ben tevreden als iwvmaa mijn schade van 700 euro vergoed.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ikwilvanmijnautoaf.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door 13191722