Klacht: Verkeerde informatie over het weer

op 26 april 2017 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Hallo ik wil graag een klacht indienen over het weer dat door rtl aangeboden wordt. Ben een marktkoopman en ben afhankelijk van het weer. Er wordt vaak aangegeven dat de volgende dag heel slecht weer wordt terwijl er maar slechts af en toe regent of dat er juist heel hard gaat waaien, dat ook niet wordt gezegd. En dan zie ik op het weer kaart dat het voor heel Nederland geldt. Dus ga ik niet naar de markt. Terwijl de volgende ochtend mooi stralend weer is. M.a.w. het komt af en toe 50 % maar uit wat jullie vermelden. En dat is behoorlijk irritant. Een goed voorbeeld is het weer van vandaag 26 april 2017, gisteren werd gezegd dat het heel slecht weer vandaag zou worden. Met meeste regen druppels op het scherm..dus is het niet zo. Afgelopen dinsdag zou redelijk goed weer zijn met regen. Het ging stormen en hagelen. En ik heb het over amsterdam ter info waar ik het over heb dit zijn maar kleine voorbeelden.

Vanavond zal er niet gezegd worden dat ze het fout hadden.

Maar heel normaal dat het mooi weer was en af toe had geregend.

Hopelijk dat u iets ermee kan.

Mvg

Clerence

Er moet de juiste info gegeven worden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fawaka-2017