Klacht: Verkeerde informatie gekregen

op 01 juli 2019 over SNS Bank in de categorie Banken

Geachte SNS,

Donderdag 27 juni een aanvraag gedaan voor rood staan en de gevraagde documenten ingeleverd op jullie kantoor bij de keizerswaard daar zijn mijn ingescand en zou verstuurd worden naar de desbetreffende afdeling de sns medewerker gaf ook aan dat ik hierover bericht zal krijgen einde van het middag dat is niet gebeurd vervolgens bel ik de vrijdag ochtend ivm status van me aanvraag daar werd verteld dat ze hierover niks konden terug vinden en de kantoor om 09:00 van keizerswaard open zal gaan en de verzoek is doorgestuurd dat ze of ze contact met me konden nemen. Ik kon hiervoor niet wachten ivm mijn persoonlijke documenten en dat ik angstig was dat er straks illegale praktijken ermee werden verricht. Ik kreeg een medewerker aan de lijn en die had me in de wacht gezet en even nagevraagd aan andere collega’s er werd mij verteld dat de documenten niet op de juiste manier werden verstuurd ? Dat vind ik een beetje onprofessioneel en onervaren vooral met belangrijke documenten die daar dan maar ergens rond werden geslingerd. Uiteindelijk ook te horen gekregen dat ik wellicht einde van de middag bericht zal krijgen ivm status van me aanvraag naar helaas niks mogen ontvangen ik vandaag weer gebeld wat er nou precieus aan de hand is voor een simpel weg aanvraag voor rood staan. Daar werd weer aangegeven dat het max 5 werkdagen zou duren?? Wat is het nou een 1 dag 2 dagen 5 dagen ???

Met vriendelijke groeten.

SamiB

Een bevestiging krijg van me aanvraag waar duidelijk vermeld word hoelang het duurt en of het gwn mogelijk is om rood te staan ja of de nee. We leven in 2019 digitale tijd waar tegenwoordig alles snel te regelen valt en dit had ik totaal niet van een bank als SNS verwacht net zoals de verschillende antwoorden die ik kreeg van medewerkers waarvan ik nou niet weet wat wel klopt en niet klopt. Heel jammer dit.

Alle klachten die gemeld zijn door SamiB