Klacht: verkeerde informatie

op 11 maart 2017 over Juridisch Loket in de categorie Juridisch

Geachte hr/mevr,

Dit bericht is bestemd voor het juridisch loket in Lelystad.
Ik heb hun hulp ingeroepen omdat ik een situatie had met werkspot. Wilde het contract beëindigen vanwege verborgen kosten
Ik ben naar daar gegaan en mij werd verteld dat er een uitzondering gemaakt kan worden omdat ik een eenmanszaak run. Ik moet de volgende keer al de papieren meenemen. Zo gezegd zo gedaan. De week daarop heb ik alles meegenomen tot mijn verbazing werd mij verteld dat ik geen hulp kon krijgen en dat ik moest wachten op de brief van het incassobureau en als ik het niet betaal krijg ik een dagvaarding dan kan ik mijn verhaal doen bij de rechter. Waar praten we over?? Dit is toch juist wat je probeert te voorkomen een dagvaarding daarom stap je toch naar het juridisch loket? Geen vertrouwen meer in het juridisch loket!!

Ik ga er niet meer naartoe. Ik heb het juridisch loket gemaild maar heb nu al 2 weken nog steeds geen bericht ontvangen Ik heb speciaal vrij moeten nemen van mijn werk om naar hun te gaan maar helaas!! Ik twijfel ook als er professionele juristen daar werken!!

Reactie van de melder van de klacht golf1234

7 maanden geleden - ik verwacht wel een correcte antwoord te ontvangen van het juridisch loket!

Reactie van de melder van de klacht golf1234

6 maanden geleden - een beetje triest en onbeleefd dat zo een professionele ''instantie niet reageert op mijn klacht!

Reactie van de melder van de klacht golf1234

3 maanden geleden - Teleurstellend dat het juridisch loket nog steeds niet reageert op mijn klacht. Mijn mening : Dit zegt al genoeg over deze zogeheten'' JURIDISCH LOKET""'. Bedank ik weet genoeg!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door golf1234