Klacht: Verkeerde haarkleur

op 05 juli 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Hoi ik ben donderdag bij de brainwash in Geldrop geweest en daar heb ik highlights laten zetten de plukjes zijn goed gezet alleen vroeg ik om er een asblonde spoeling erover te zetten maar de spoeling is veel te donker geworden ik geloof dat er niet de juiste spoeling over is gezet want ik had een balayge en deze was al as blond en dat is nu ook donkerder uitgevallen ik heb het met zilver shampoo gewassen in de hoop iets terug te zien maar het is niet zoals ik wou dus daarom wil ik m\\\’n highlights graag opnieuw laten doen en dan dit maal we een asblonde kleur erover laten zetten omdat ik het niet fijn vind dat de kleur zo donker is uitgevallen in mijn bericht gebruik ik geen punten en komma\\\’s mijn excuses hiervoor maar deze toetsen werken momenteel niet op mijn i phone

Als de highlights niet te dik zijn en ze de kleur naar mijn wens zijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Swhsmeulders