Klacht: Verkeerde datum kaarten

op 22 september 2017 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kaarten voor de verjaardag van mijn dochter bestelt. Ik had opgebelt en zelfs nog de plaatsen besproken. Nu kaarten voor juli gekregen in plaats van september. Ik kwam hier helaas eerst in september achter aangezien ik ervan uit ging dat de goede kaarten werden opgestuurd. Ik heb gebeld en ze zeiden dat we nieuwe kaarten moesten kopen. We gingen echter ervan uit dat ze ons tegemoet zouden komen aangezien we nooit gebruik hebben gemaakt van de kaarten en de kosten hiervoor 300euro geweest zijn

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de kosten voor de kaarten terug willen aangezien ik ervan uit ging dat ze ons kaarten van 23september zouden opsturen in plaats van 23juli

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Susi K.

1 maand geleden - Ik heb nu begrepen dat er geheel niets met de klacht wordt gedaan en ik begrijp dat het niet geheel vergoed wordt maart zou wel graag een tegemoetkoming willen krijgen aangezien ik nog eens kaarten in de waarde van 344euro heb moeten kopen. Mijn dochter heeft erg van de voorstelling genoten vandaar de vraag of het dan tenminste in de vorm van drie vrijkaarten vergoed zou kunnen worden

Alle klachten die gemeld zijn door Susi K.