Klacht: Verkeerde bezorging?

op 13 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 februari 2018 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw De Groot,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en zullen er zorg voor dragen dat de bezorging op uw adres zal stoppen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Eefepeef