Klacht: Verkeerde bestelling verzonden

op 05 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Koel-vriescombinatie besteld bij bol.com.
Twee keer geanuleerd door Dynalogic omdat ze ipv een Koel-vriescombinatie in de wagen hadden gezet een wasdroger mee hadden genomen.

Mijn koelkast krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 09 augustus 2016 om 14:33 geantwoord

Geachte mevr. Verbrugh,

Allereerst mijn excuses voor de verwarring en het ongemak! Ik zie inderdaad dat er tweemaal een droger klaarstond met uw gegevens. Echter zagen wij in de order dat het moest gaan om een koel-vriescombinatie.
De eerste afspraak is geannuleerd omdat het pakket niet is meegegeven aan de koerier vanwege deze fout. En de tweede leverdag hebben ze het toch meegenomen naar u en toen is het pakket geweigerd aan de deur. Dit resulteert tot een annulering van de bestelling.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Ik hoop wel dat we u misschien in de toekomst mogen bewijzen dat het wel in één keer goed kan gaan.

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Kkiimm